18 January 2013

my day

Assalamualaikum , Selamat Malam . lama tak update blog ni . maaf . semester dua ni amat sibuk dan internet takdan nak renew . lagipun internet dekat v3 tu melampau sangat . lembap dia tu kalah siput . sepanjang sesi pengajian aku ni . semalam lah hari yang paling letih . mau tak letih . petang tu kami pi cycling . balik dekat maghrib dah . lepastu mandi apa semua . start buat assignment contract . tuhan saja yang tau bertapa susahnya nak paham bahasa dia . walaupun bahasa inggeris boleh guna google translate tapi tetap tak membantu . laman web tu menggunakan bahasa undang undang . masa buat tu pakai men copy ja . sebab tak boleh nak bayang langsung apa itu TIMBANGTARA . -,- yang tu satu pasai , lepastu ustazah suruh buat peta minda , lepastu esok ada dua quiz . Contract Procedure dan Teknologi Sains Kejuruteraan Dalam Islam  . dan tadi selepas habis semua benda tu . Alhamdulillah , rasa tenang ni . kosong otak aku . :D

assignment berlungguk , dan aku tak sentuh lagi . oh malasnya saya . aku tengok buku buku ni semua rasa macam nak muntah pun ada . tu tak kira lagi dengan masuk kelas AutoCAD haritu . kawan aku tanya kiri kanan sampai last sekali aku rasa nak muntah . nak makan tengahari tu pon tak lalu ja . :D haha lawak la . 



tadi siang siang lepas bangun tidoq teruih call Izzati dan konfirm untuk jalan jalan . perabih duit . tengok cerita yang ending memang macam .... dan masa tu aku macam 'erk takpayah mai tengok pon baguih ' . petang tadi rushing balik rumah . sampai lewat sikit dan mak aku macam biasa . tazkirah . okay , salah saya . dengaq jala sambil makan McD . mak aku kata aku off fon , tapi yang sebenarnya mak aku yang call no laen . mak aku call no celcom memang tak dapat la . :3




Thank You For Reading(:

No comments: