24 January 2013

sayang diri saya

Salam Maulidur Rasul , 1434 Hijrah .

saya sihat Alhamdulillah . kesibukan melanda diri dan jiwa ini . dan laptop aku ni lepas repair aritu terus jadi seperti baru . banyak benda dah hilang . terpaksa download laen . penat okay . kalau yang boleh download tu bersyukur la , tapi kalau gambaq , memori ? tak boleh nak snap laen . sedih betoi la . hard disk aku pulak kena virus dari laptop kawan aku . sekarang dah macam nak rosak . bila masuk document ja mesti kena format . what the heck . sakit hati la dengan benda zaman millenium ni . bila dah zaman maju virus pon banyak . tu tak kira dengan pendrive aku . baru sambung dekat laptop kawan aku dah masuk virus . takdan nak cakap apa . dah la virus tu macam apa lagi . kalau masuk , automatik file semua nak bukak tu memang harapan tipis la . 

tak cukup dengan virus , assignment pun dah macam apa lagi . sekali mai berlungguk . BERLUNGGUK ! kalau nak kata banyak tu tak banyak la , tapi tak pernah sikit . setakat ni semua subjek aku boleh catchup . tapi sekarang math ja aku macam nak tungging . tajuk yang Differentiation of Logarithmic Function . okay aku tau hampa semua hebat ! aku memang lemah part ni . benda ni pasai natural log apa taktau . harap harap test sebelum cuti ni aku dapat markah macam aritu . InsyaAllah . 

minggu depan dan sehingga dekat cuti mid sem ni aku tak boleh balik . kerana , pertama aku kan skema . kedua aku malas nak balik . ketiga kalau kena balik jugak , aku akan balik . hee . 

hidup aku sekarang hanya aku . dan aku lagi . dan aku . aku dengan hidup aku yang bahagia . orang lain biaq pi la . depa bahagia cara depa . aku bahagia dengan cara aku . aku bahagia ada mak . aku bahagia ada family . aku bahagia ada kawan kawan . aku bahagia sebab aku boleh berubah mengikut salah satu azam aku . aku bahagia sebab mak aku bahagia . doakan aku bahagia dunia akhirat . doakan aku dapat kekalkan perubahan ini .





Thank You For Reading(:

No comments: