29 October 2012

its me , thats you

Assalamualaikum , Hye .
hows you today ?
anda makan daging banyak tak ?
setelah lama , dan baru sekarang aku update blog . 
laptop aku dah berapa hari hantaq kedai .
assignment tergantung , presentation lagi . -_-
mula nak stress dah . 

jumaat lepas Raya Haji kan ?
raya aku meriah sangat . 
rumah saya under construction .
dan saya dah raya dekat rumah makcik . :D
raya kedua baru balik raya kat rumah . 
tu pon macam raya dalam debu . 
sampai sekarang aku kerja bersin , gatai habeh bijik mata . 
tak boleh belah sangat .

tadi petang aku dah kembali ke poli . 
untuk beberapa minggu lagi aku nak final . 
quite scary , tapi aku boleh stabilkan emosi takut kepada emosi gelak . 
okay semua orang masih boleh gelak , sembang merapu .
HAHA , study week nanti baru study la . *study la sangat kan . 

okay , aku dah buang habuk dalam blog . 
its time to sleep . :) '
good nite . see ya , byebye


*you , just wait for my surprise . :D



Thank You For Reading(:

No comments: