25 August 2012

Facebook , Twitter

Assalamualikum , Hye .
selamat hari raya everyone . :)
Alhamdulillah , aku masih lagi boleh merasai hari yang indah ini .

raya kali ni raya yang bercampur baur .
serius , macam macam jadi .
tapi , syukur , aku boleh teruskan dengan bahagia .

aku dah boleh hilangkan perasaan aku yang tak tentu arah .
aku dah boleh cool down .
aku dah tak mengharap apa apa :)


okay dah , aku nak cerita pengalaman aku cuti kali ni . 
seperti aku kata tadi , macam macam benda jadi kan . 
see . aku balik kali ni aku rasa happy sangat . 
tau kenapa ? mak aku bg aku drive sampai malam . 
whoaaaa , tepuk tangan . 
haha . walaupun hanya dalam tempoh seminggu . 
happening . :D

raya ke 3 aku otw pi Melaka . 
bapak sedara aku buat kenduri utk dia .
dia nak g mekah nanti . 
then , kebetulan pulak sepupu aku nak bertunang . 
sepupu aku bertunang dengan orang Johor . :D
tahniah .

sepanjang raya ni , jangan tanya la duet raya aku dapat berapa . 
terlalu Banyak . sampai boleh kira . 
mak aku kata kesian kat aku tak dapat duet raya . 
yala , kesian . mak pon tak bagi duet raya kat umi . 

then akhir sekali . 
aku . . . actually aku ..
okay nanti dah confirm aku post nah . :D

dah . aku nak mandi . byebye . :D

Thank You For Reading(: