03 July 2012

saya saya saya saya saya

Assalamualaikum , Hye . 
sihat ? :D dah solat ?
wah wah , banyak soklan kan .

sila pejamkan mata baca title aku . 
sebab title blog ni tak pernah sama dengan isi kandungan , never :P

bad news untuk aku . 
broadband yang palinggg aku sayang . 
erk , sayang sangat la kan . 
telah dihentikan perkhidmatannya . 
yang ni aku sakit hati . 
urghhhh , macam mana lepaih ni aku nak tengok cartoon . ?
kesian youtube nanti kurang sorang pengguna . 
im sorry Steve Chen, Chad Hurley dan Jawed Karim .
sat sat , depa ni kan pengasas youtube ?
what ever . :D

eh sebelum terlupa . 
Euro habih dah kan ?
okay , tahniah kepada supporters Spain . :)
tahniah ye , tahniah . HAHA . 
makin lama aku tulih makin kurasa nak gila . 
kamon otak , kamon . 
tolong cerdas sikit . jangan lembap macam siput sangat . 

eh apa ni ? HAHA . 
MAKIN GILA NAMPAKNYA . XD



betoi apa orang kata penantian itu satu penyiksaan . 
okay aku TERSEKSA !!!!

Thank You For Reading(:

2 comments:

Aalia Shahira said...

weh..apa motif entry nie ? pasal broadband terminate or spain menang euro ? isengla umi..hahaha

Ummi Azmi said...

haha . tadak motif la alia . :D